Een trouwfeest thuis organiseren? Ontdek onze 9 handige tips!

Feest organiseren

Een trouwfeest thuis organiseren? Ontdek onze 9 handige tips!

Bij het organiseren van een trouwfeest denk je misschien spontaan aan het boeken van een feestzaal. Maar heb je al eens gedacht aan een trouwfeest thuis organiseren of een trouwfeest in tuin organiseren? Dit kan veel leuker, gezelliger en sfeervoller zijn dan in een anonieme zaal. 

Alle onderstaande diensten kunnen bij ons geboekt worden. Bekijk dus zeker onze tips trouwfeest thuis organiseren.

1. De organisatie van je trouwfeest 

Alles begint bij het plannen van je feest. Dit kan je uiteraard zelf doen. Maar heb je al eens gedacht aan een weddingplanner? Die heeft tonnen ervaring, neemt alle stress voor jou weg en zorgt er mee voor dat alle puntjes op de i staan. Bij ons ben je aan het juiste adres om er één uit te kiezen.

2. De begeleiding van je trouwfeest

Ook een ceremoniemeester is belangrijk en kan je eveneens bij ons boeken. Op de dag zelf speelt deze persoon een heel belangrijke rol bij het professioneel en perfect laten verlopen van alle praktische regelingen en onvoorziene omstandigheden, zodat je met een gerust gemoed je dag kunt beleven.

3. Een catering of foodtruck op je trouwfeest

Wie aan feesten denkt, zegt eten. Vergeet niet dat liefde door de maag gaat. Catering bij ons geboekt kan alle kanten uit. Heerlijke gastronomische bediening aan tafel of gezellig aanschuiven aan een foodtruck in de tuin? We hebben het allemaal en je kan op voorhand proeven wat je precies wil.

Trouwfeest thuis organiseren - PartyPal

 

4. De aankleding van je trouwfeest

Eten smaakt natuurlijk des te lekkerder wanneer ook de tafel mooi gedekt is en de sfeer goed zit. Doe een beroep op ons voor de aankleding van je feest en dit mag je heel ruim zien.

5. De muziek op je trouwfeest

Een streepje muziek mag zeker niet ontbreken. Fan van een dj of liever een zanger/zangeres of zelfs een hele liveband? We kunnen het allemaal voor jou regelen, zodat je huwelijksfeest zoveel méér wordt dan die traditionele openingsdans die in ons aller geheugen gegrift staat.

6. De animatie voor de kleinste op je trouwfeest

Vergeet zeker de allerkleinsten niet. Met de juiste animatie op kindermaat wordt je feest pas echt gezellig en stressloos. Een springkasteel of een clown? Amusement verzekerd en vooral, ze zijn hier uren mee zoet.

7. De fotograaf op je trouwfeest

Zo'n dag gaat snel voorbij. Zorg er zeker voor dat je herinneringen hebt voor later. Wie beter dan een professionele fotograaf bij ons geboekt kan ervoor zorgen dat iedereen perfect vereeuwigd wordt?

Trouwfeest zelf organiseren

 

8. De Photobooth op je trouwfeest

Foto's hoeven niet altijd statisch te zijn. Al gehoord van samen met familie of vrienden gekke bekken trekken? Wij zorgen voor een Photobooth om je feest succesvol en memorabel te maken. Naast fantastisch amusement hebben je gasten op die manier een tastbare herinnering mee naar huis.

9. De make-up artist op je trouwfeest

Last but not least: vergeet jezelf niet. Jij staat in het middelpunt van de belangstelling en moet er die dag natuurlijk op je best uitzien. Een make-up artiest en haarstilist zorgen voor de mooiste versie van jezelf. Je kan bij ons terecht voor een professional gespecialiseerd in bruidjes.

Ben je na het lezen van onze tips overtuigd om een trouwfeest thuis te organiseren? Vraag dan meteen een offerte aan bij onze feestleveranciers. Wij zorgen ervoor dat je een onvergetelijke, maar vooral zorgeloze dag beleeft.

Organiseer een onvergetelijk feest met PartyPal.be

Vragen of opmerkingen? In 3 stappen naar jouw onvergetelijk feest

Met PartyPal vind & boek je eenvoudig de beste feestpartners voor jouw event. Een onvergetelijk feest organiseren? Dat is kinderspel met PartyPal.

  • Stap 1: Vind een feestpartner

    Maak gebruik van ons handig filtersysteem om de ideale partner voor je feest te vinden. Laat ons weten waar je naar op zoek bent, voor welke gelegenheid en op welke locatie.

  • Stap 2: Boek een feestpartner

    Neem contact op met de partners op ons platform en maak eenvoudig de juiste afspraken. Ontdek hoe zij te werk gaan en hoe zij jouw feest naar een hoger niveau kunnen brengen.

  • Stap 3: Geniet meer van je feest.

    Dankzij een assortiment van geweldige partners ben jij zeker van een onvergetelijk feest. Eenvoudig georganiseerd met PartyPal, jouw digitale eventplanner.

Gerelateerde berichten